کبوتر

ساخت وبلاگ

نظافت منزل در فرهنگ ما ايرانيان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. به همين دليل خدمات نظافت منزل از پردرخواست ترين خدمات است که توسط مجموعه "خدمت از ما" ارائه مي شود. اشخاصي که براي نظافت منزل (نظافتچي آقا يا نظافتچي خانم) شما اعزام مي‌شوند، از فيلترهاي سخت گيرانه‌اي عبور مي‌کنند. تا بتوانيم بهترين خدمات منزل را به شما ارائه دهيم.

 

عده‌اي باور دارند نظافتچي منزل مانند خودمان دلسوز نيست و خانه را آن‌طور که دوست داريم تميز نمي‌کند. در واقع تعرفه نظافت منزل هر چقدر هم که هست، اتلاف پول است. در مقابل، گروهي قرار دارند که نظر ديگري درمورد استفاده از خدمات نظافت منزل و خانه دارند. خانم‌هايي که چند فرزند دارند و يا شاغل هستند، يا آقايان مجردي که وقت رسيدگي به تميز کردن منزل را ندارند در اين گروه قرار مي‌گيرند. به عقيده آن‌ها استخدام نظافتچي منزل براي 3 تا 4 ساعت، زمان طلايي را برايشان حفظ و ذخيره مي‌کند.

 

نحوه ثبت درخواست نظافت منزل:

جهت ثبت سفارش خدمات منزل نيازي به تماس تلفني نداريد. شما به راحتي و بدون نياز به تماس تلفني و ماندن در صف انتظار پاسخگويي، درخواست خود را در سايت و يا اپليکيشن "خدمت از ما" ثبت مي‌نماييد. پس از ثبت درخواست، متخصصين حاضر در "خدمت از ما" جهت ارائه خدمات منزل براي شما قيمت پيشنهادي خود را ارسال مي‌کنند.

پس از دريافت قيمت پيشنهادي شما مي‌توانيد به پروفايل هر يک از نظافتچي‌ها مراجعه نموده و از ميزان رضايتمندي مشتريان قبلي و با توجه به قيمت پيشنهادي، نظافت منزل خود را به به نظافتچي مورد تاييد خود بسپاريد.

 

هدف از معرفي چند نظافتچي در خدمات نظافت منزل چيست؟

با اين روشِ ارائه خدمات منزل، مجموعه "خدمت از ما" سعي در به حداقل رساندن عدم رضايت مشتريان خود دارد. شما قبل از دريافت خدمات نظافت منزل، نظرات مشتريان قبلي را مطالعه مي نماييد. همچنين خود شما نيز به عنوان مشتري پس از دريافت خدمات نظافت منزل، مي‌توانيد به نظافتچي مربوطه راي دهيد و ميزان رضايتمندي خود را در قسمت نظرات و پيشنهادات ثبت نماييد.

ضمن اينکه شما مي‌توانيد در صورت عدم رضايت از خدمات منزل دريافتي، در يک ساعت اول دريافت خدمات با پشتيباني مجموعه "خدمت از ما" تماس حاصل فرماييد و تقاضاي نظافتچي جديد نماييد.

 

zja_1.jpg

 

کدام را انتخاب مي‌کنيد نظافتچي آقا يا نظافتچي خانم؟

بسياري از افراد نظافت منزل توسط نظافتچي خانم را به نظافت منزل توسط نظافتچي آقا را ترجيح مي دهند. به همين دليل اغلب درخواست مشتريان نظافت منزل در مجموعه "خدمت از ما" را نظافتچي خانم تشکيل داده است.

دليل انتخاب نظافتچي خانم توسط مشتريان دقت و توجه بيشتر در نظافت منزل است؛ اما فراموش نکنيد که نظافتچي آقا در کارهاي سنگين همانند ديوارشويي، پاک کردن شيشه، جابجايي وسايل سنگين و موارد مشابه مناسب تر است. بنابرين قبل از انتخاب نظافتچي توجه نماييد دقيقا مي‌خواهيد کدام خدمات نظافتي انجام شود.

 

دريافت خدمات نظافت منزل از "خدمت از ما" چه مزايايي دارد؟

  • دسترسي به چندين نظافتچي آموزش ديده و شرکت هاي نظافت منزل معتبر در کوتاه ترين زمان
  •  معرفي نيروي نظافتچي خانم يا نظافتچي آقا قابل اعتماد
  •  اطمينان از آموزش و آشنايي کامل تمامي نيروها با نحو برخورد با مشتري و رعايت تمامي استانداردها
  •  دريافت هزينه بر اساس نرخ رسمي نظافت منزل و نظافت ساختمان ساختمان
  • اطلاع از قيمت خدمات نظافت منزل قبل از ثبت سفارش نهايي
  • پيگيري تيم پشتيباني "خدمت از ما" از روند اجراي کارنظافت منزل

 

تذکرات مهم قبل از ثبت سفارش خدمات منزل که بايد رعايت نماييد:

  1. درخواست نظافت منزل را حداقل 2 ساعت قبل از زمان مورد نياز ثبت نماييد.
  2. اگر درخواست نظافتچي خانم را داريد، به ياد داشته باشيد حتما يک خانم در منزل حضور داشته باشد.
  3. تهيه ابزار و مواد شستشو مانند مانند جاروبرقي، تي، مواد شوينده و موارد مشابه بر عهده مشتري مي باشد.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : دریافت,خدمات,نظافت,منزل,از,"خدمت,از,ما",چه,مزایایی,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 221 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 0:47

با شروع فصل سرما همچون پاييز و زمستان، نصب پکيج يکي از خدماتي مي‌شود که شرکت‌ها در کنار خدمت نظافت شرکت، خواستار آن مي‌شوند. خدمت از ما سعي بر آن دارد تا شرکتها و متخصصين فعال در زمينه نظافت شرکت و نصب پکيج را به شرکت‌هاي خواستار اين خدمات متصل کند. قيمت نظافت شرکت، همچون نظافت منزل، به موارد متفاوتي بستگي دارد. از جمله تعداد طبقات شرکت، نياز به نظافت راه پله و پارکينگ و ... اشاره کرد. شرکت‌ها نيز با توجه به هزينه‌ي به صرفه پکيج، اين روزها براي فصول سرد سال، شروع به نصب پکيج مي‌کنند. در صورت که شرکت شما داراي تراس است، به راحتي مي‌توانيد نصب پکيج در فضاي باز انجام بدهيد. ما پيشنهاد مي‌کنيم از آموزش تصويري نصب پکيج، آموزش نصب پکيج ديواري بوتان، آموزش نصب پکيج ايران رادياتور و ... بهره نبريد (احتمال آسيب رسيدن به پکيج توسط افراد متبدي وجود دارد).

 

نظافت شرکت:

پيشنهاد مي‌کنيم نظافت شرکت را در روزهايي انجام دهيد که شرکت تعطيل است؛ چرا که نظافت شرکت در روزهايي که کارمندان حضور دارند، علاوه بر کاهش بازدهي کارگر نظافت، موجب کاهش بازدهي کارمندان نيز مي‌شود.

تفاوتي ندارد نظافت شرکت بخواهيد يا درخواست شرکت خدماتي نظافتي کرج، شرکت خدماتي نظافتي اصفهان يا ... کنيد. به راحتي بر روي اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما مي‌توانيد در خواست نظافت خانه خودتان را ثبت کنيد.

 

0jxo_2.jpg.png

 

سايت نظافت:

خدمت از ما يک سايت نظافت است که چندين سال است فعاليت خودش را شروع نموده است. با مراجه به سايت نظافت خدمت از ما، با صرف 3 دقيقه مي‌توانيد درخواست نظافت خودتان را ثبت کنيد و منتظر اعلام قيمت نظافت شرکت يا قيمت نصب پکيج (هزينه نصب پکيج) از سوي متخصصين فعال بر روي خدمت از ما شويد.

 

شماره خدمات نظافت منزل:

يکي از روش‌هاي ارتباطي با شرکتهاي خدماتي نظافتي، تماس با شماره خدمات نظافت منزل است؛ اما شما به راحتي با نصب اپ خدمت از ما، مي‌توانيد در هر ساعتي از شبانه روز خدمت مدنظر خودتان را درخواست کنيد.

 

نصب پکيج:

نصب پکيج بسيار تخصصي است و در صورتي که توسط يک فرد مبتدي صورت بگيرد، ممکن است علاوه بر نصب نادرست پکيج، موجب ايجاد خرابي در پکيج شود. پيشنهاد ما انتخاب از ميان افراد مجرب فعال در زمينه نصب پکيج است. تفاوتي نمي‌کند نصب پکيج ديواري بوتان بخواهيد يا نصب پکيج ايران رادياتور يا نصب پکيج ال جي يا ... . انتخاب يک فرد متخصص موجب آسودگي شما از نحوه نصب پکيج ديواري بوتان يا نحوه نصب پکيج ديواري ايران رادياتور در شرکت شما شود.

 

از جلمه مواردي که پيرامون نصب پکيج در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و تبريز جستجو مي‌شود، عبارت هستند از:

  • آموزش تصويري نصب پکيج
  • آموزش نصب پکيج ديواري بوتان و بوش
  • نقشه نصب پکيج ايران رادياتور و تاچي
  • نقشه نصب پکيج ايران رادياتور
  • آموزش نصب پکيج ايران رادياتور و ال جي

 

سخن پاياني:

اميدواريم ما (خدمت از ما) بتوانيم به شما بستري را فراهم بياوريم که بر آن، متخصصين، کارگران نظافت شرکت يا نظافت منزل و راه پله و مشاعات، خدمتکاران خانم جوان يا آقا و ... بتوانند به ارائه خدمات باکيفيت نصب پکيج و نظافت شرکت بپردازند. در صورت هر گونه پرسش، آن را در بخش کامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : شماره,خدمات,نظافت,منزل, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 184 تاريخ : جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 2:21

با رسيدن فصل سرما (پاييز و زمستان)، تعمير پکيج يکي از خدماتي که بسياري از کساني که داراي پکيج هستند، خواهان آن مي‌شوند. از سويي اگر پيش از اين، پکيج خودشان را سرويس مي‌نمودند، نيازي به تعمير پکيج نداشتند و با توجه به گذشت شش ماه از نظافت منزل در فصل بهار، بهره از اپليکيشن نظافت منزل که توسط خدمت از ما ارائه شده است، مي‌تواند شما را در دريافت خدمات متفاوت نظافت منزل، شرکت، راه پله، مشاعات و پارکينگ ياري رساند. همچنين مي‌توانيد خدمت مورد نظر خودتان نظير سرويس پکيج، تعمير پکيج، نصب پکيج، سرويس آبگرمکن، تعمير بخاري و ... را درخواست کنيد. در ادامه به شرح تعمير پکيج شبانه روزي، اپليکيشن خدمات منزل، تعمير پکيج ايران رادياتور، اپليکيشن خدمات ساختماني، نرخ اتحاديه تعمير پکيج، خدمات آنلاين منزل، تعرفه تعميرات پکيج و اپليکيشن درخواست خدمات خواهيم پرداخت.

 

1wsz_1.jpg

 

تعمير پکيج:

هر دستگاه گرمايشي در عمر مفيد خود به خوبي کار مي‌کند. مثلا به طور ميانگين، پکيج ديواري پس از نصب 10 تا 15 سال بازده خوبي دارد. اما بعد از گذشت 15 سال دچار مشکل و نقص فني مي‌شود. در اين حالت تعمير پکيج راه مناسبي نخواهد بود. در اين صورت بهتر است با متخصصي که سال‌هاست در زمينه تعمير پکيج فعاليت مي‌کند درخواست مشورت کنيد.

پکيج: پکيج علاوه بر گرم کردن آب، مي‌تواند به همراه رادياتور و شوفاژها، گرمايش ساختمان را تأمين کند. علاوه بر اين، هزينه‌هاي استهلاک و تعمير پکيج نيز کمتر از ديگر وسايل گرمايشي است.

شايد برايتان جالب باشد، بيش‌تر درخواست‌ها براي تعمير پکيج براي برندهاي زير است:

  • تعمير پکيج بوتان
  • تعمير پکيج ايران رادياتور
  • تعمير پکيج بوش
  • تعمير پکيج ايرفو

تعمير پکيج متناسب با قطعاتي که در پکيج شما خراب شده است، نيازمند زمان متفاوتي براي تعمير است. تعرفه تعميرات پکيج (هزينه تعمير پکيج) ، هر ساله توسط اتحاديه مشخص مي‌شود و متناسب با قطعاتي که خراب شده است، تعرفه تعميرات پکيج براي تعمير پکيج، متفاوت خواهد بود.

 

اپليکيشن نظافت منزل:

اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، راهي است تا شما با آسودگي خاطر و به راحتي درخواست خودتان را در سريع‌ترين زمان ممکن ثبت کنيد. در اپليکيشن نظافت منزل مي‌توانيد خدمات متفاوتي همچون نظافت منزل، نظافت راه پله و مشاعات، ديوارشويي و سقف شويي، نصب پکيج، سرويس پکيج، تعمير پکيج و آبگرمکن و ... را درخواست کنيد.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، اپليکيشن خدمات ساختماني بودن آن نيز هست. به اين مفهوم که مي‌توانيد هر درخواستي در زمينه خدمات ساختماني که مي‌خواهيد را در اپ ثبت کنيد و شاهد قيمت‌هاي اعلامي متخصصين شويد. از جمله اين خدمات ساختماني که در اپليکيشن خدمات ساختماني ارائه مي‌شود، مي‌توان به بنايي، تخريب ساختمان، بازسازي، کچ بري، نصب قرنيز و ... اشاره نمود.

 

سخن پاياني:

با نصب اپليکيشن نظافت منزل و خدمات منزل خدمت از ما، مي‌توانيد در خواست خود را که مي‌تواند شامل تعمير پکيج، ساخت شومينه، تعمير بخاري گازي و ... مي‌شود را در اپ ثبت کنيد. با نصب اپليکيشن خدمت از ما يا بهره از سايت نظافت خدمت از ما، از ميان هزاران متخصص فعال در ايران، يکي را برگزينيد.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : اپلیکیشن,نظافت,منزل, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 9:53

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 18:44

آشنايي با لوله‌هاي اسپيرال و کاربرد آن‌ها

براي ساخت و توليد لوله‌هاي فولادي روش‌هاي مختلفي وجود دارد که يکي از اين روش‌ها روش ساخت لوله به روش اسپيرال مي‌باشد. در اين روش لوله‌هاي فولادي را به شکل مارپيچ در ضخامت‌هاي مختلف توليد مي‌کنند.

لوله‌هاي اسپيرال در سايزهاي 5 تا 120 اينج به‌صورت رول شده در بازار موجود مي‌باشد که در صورت نياز مي‌توانيد از آن‌ها استفاده کنيد. اين لوله‌ها به دليل داشتن انعطاف‌پذيري بالا، يکنواخت بودن ابعاد ساخت، خواص مکانيکي مناسب در صنايع گاز و نفت بيش‌ازپيش مورداستفاده قرارگرفته‌اند.

لوله اسپيرال

اولين لوله  اسپيرال در سال 1960 ميلادي باکيفيتي قابل‌قبول در جهان توليد شد و در صنايع مربوطه  بکار گرفته شد. در بازه زماني قبل از 1960 باوجوداينکه لوله اسپيرال در بازار موجود بود اما به دليل داشتن کيفيتي پائين تر از لوله درزدار از اقبال عمومي زيادي برخوردار نشد و در صنايع بيشتر از لوله‌هاي درزدار به‌جاي لوله‌هاي اسپيرال استفاده مي‌شد.

هرچند امروزه توليدات لوله‌هاي اسپيرال همچنان سهم کوچکي از بخش توليد را به خود اختصاص داده است اما روز به روز توليدات آن در حال گسترش مي‌باشد.

 

لوله اسپيرال

هم‌اکنون براي انتقال نفت و گاز در بسياري از مناطق جهان از لوله اسپيرال که به‌صورت درز جوش مارپيچي مي‌باشند استفاده مي‌شود. با طي کردن فرآيند تکاملي و روبه‌جلو در توليد اين لوله مي‌توان گفت که لوله اسپيرال به رقيب اصلي لوله‌هاي درز جوش مستقيم تبديل‌شده است که در بيشتر استانداردهاي بين‌المللي به موارد کنترل کيفي اين نوع لوله فولادي در کنار لوله‌هاي درز جوش مستقيم اشاره‌شده است.

 

مزاياي لوله اسپيرال

برخوردار بودن از ساختي يکنواخت

دارا بودن لوله‌هاي اسپيرال از خواص بالاي مکانيکي

ازنظر جريان روان در اين لوله فولادي، لوله‌هاي اسپيرال خلوص قابل قبولي را از خود نشان داده‌اند

با توجه به انعطاف‌پذيري لوله اسپيرال در زمان‌هايي که نياز به خم‌کاري باشد استفاده از اين لوله مناسب‌تر است.

با داشتن قيمتي مقرون‌به‌صرفه استفاده از لوله‌هاي فولادي اسپيرال هزينه کمتري را نسبت به ديگر لوله‌ها به کارفرما اعمال مي‌کند.

 

روش‌هاي ساخت اين نوع لوله فولادي

براي ساخت اين نوع لوله در حالت کلي 5 روش وجود دارد که در ادامه به معرفي آن‌ها مي‌پردازيم.

روش اول: روش موسوم به O&U: در اين روش ابتدا لوله را به شکل U درآورده و سپس به شکل O تبديلش مي‌کنند.

روش دوم: خم کردن غلتکي يا نورد هرمي: در اين روش با قرار گرفتن صفحه فولادي در بين چند غلتک انحناي موردنظر را به دست مي‌آورد و سپس درز موجود با جوش پر مي‌شود.

روش سوم: روش 2C: در اين روش دو صفحه که به شکل C درآمده‌اند را به هم با جوش دادن متصل مي‌کنند.

روش چهارم: C&O: اين روش که شباهت زيادي به روش  U&Oدارد در مرحله اول ميزان فشار بکار رفته براي خم شدن صفحه بيشتر مي‌باشد.

روش پنجم: شکل‌دهي مارپيچي: در اين روش ورق همچون رزوه‌اي که در اطراف يک پيچ قرارگرفته است به‌صورت يک لوله درمي‌آيد و درنهايت درز موجود بين لبه‌هاي ورق با استفاده از جوش پر مي‌شود.

براي ساخت لوله‌هاي درز جوش مستقيم ورق فلزي را در جهت خروج لوله وارد ماشين موردنظر مي‌کنند اين در حالي است که براي ساخت لوله‌هاي فولادي مارپيچ محورهاي نوار  ولوله زاويه‌اي را به نام زاويه ورودي يا شکل‌دهي نام دارد خواهند ساخت.

 

نحوه جوشکاري اين لوله‌ها

براي جوشکاري لوله‌هاي فولادي مارپيچ از روش قوسي زير پودري بهره برده مي‌شود. اين نوع جوشکاري که براي اولين بار در سال 1892 توسط اسلاويانوف مورداستفاده قرار گرفت در سال 1927 به‌عنوان اختراعي در خصوص روشي براي جوشکاري قوسي مواد گدازآور دانه‌اي و همچنين دستگاه جوشکاري قوسي زير پودري به ثبت رسيد.

در اين نوع جوشکاري قوس در زيرپوششي از فلاکس يا پودر مخصوص پنهان مي‌شود تا در معرض برخورد با اکسيژن قرار نگيرد و از اکسيد شدن آن جلوگيري به عمل آيد زيرا اين منطقه يکي از مهم‌ترين بخش‌هاي موجود در اين نوع لوله‌هاي مي‌باشد.

 

 انواع تيپ

 

تيپ آلومينيومي

فويل آلومينيوم ويژگي هاي بازتابنده و رسانايي عالي در برنامه هاي کاربردي با درجه حرارت بالا را فراهم مي کند. چسب سيليکون چسبندگي عالي را در دماهاي بالا فراهم مي کند اما هنوز پاکيزه است.

اين محصول نوار چسب آلومينيومي است که براي پوشاندن درزها و اتصالات در عايقکاري با عايق هاي روکش آلومينيوم استفاده مي شود . در واقع تيپ آلومينيومي آريا سيل مراحل عايق کاري را تکميل ميکند تا عايقکاري از هر جهت مطمئن شده و از پرت حرارت و انرژي جلوگيري شود.

 

متداول ترين نوع اين محصول با عرض 5 سانتي متر وحلقه هاي 50 ياردي توليد و عرضه مي شود.

نوار فويل و فايبر گلاس براي پوشش حرارت بالا در اسپري پلاسما شعله و برنامه هاي کاربردي HVOF استفاده مي شود. نوار فويل مي تواند در دماي بالا تا 500F مقاومت کند. چسب سيليکون پاک مي شود.

 

 تيپ برزنتي

اين محصول نوار چسب برزنتي است که براي پوشاندن درزها و اتصالات عايقکاري استفاده مي شود در واقع تيپ برزنتي آريا سيل مراحل عايق کاري را تکميل ميکند تا عايقکاري از هر جهت مطمئن شده و از پرت حرارت و انرژي جلوگيري شود.

اين تيپ با بالاترين کيفيت چسب در عرض هاي 2.5 ،  5  ، 7.5 ، 10 ، 15 و 20 سانتي متري و در رنگهاي مختلف به سفارش مشتري قابل توليد مي باشند .

کاربرد:

به طور معمول در صنايع تنظيم تهويه در ورق فلز و مجراي کانال استفاده مي شود.

 

مزاياي:

قدرت نگه داشتن عالي. حمايت ضد آب سازگاري عالي و چسبندگي. آسان کردن و بريدن عالي نگه داشتن قدرت.

 

ويژگي هاي نرم افزار:

بسته بندي، کم کردن، تهويه مطبوع، رنگ بندي و برچسب زدن، سيم / کابل نگه داريد، بسته بندي، آب بندي،

 

ويژگي هاي تعميرات:

سريع استيک، چسبندگي خوب، مقاومت کششي خوب، استفاده در فضاي باز، بسيار مناسب، دست قابل تحمل

 

 تيپ الاستومري

 از لوازم مورد نياز جهت نصب و استفاده از عايق الاستومري مي توان به چسب عايق الاستومري ، چسبدار،  آلومينيومي ، برزنتي و پليمري مي توان اشاره نمود.

نوار درزگير در مدلهاي مختلفي نظير پشت چسبدار (عايق چسبدار چسبي) و با نخ مسلح و نيز در ضخامت عرض هاي گوناگون (بسته به کاربرد مورد نظر) عرضه مي گردد.

استفاده از اين نوار  موجب استحکام بخشيدن به عايق ميشود و همچنين باعث پيشگيري از اتلاف انرژي (درزبندي و هوابندي) در محل درزها و شکاف ها مي گردد.

 

اطلاعات کلي درباره‌ي نوار چسب آلومينيومي

محصول نوار چسب آلومينيومي  داراي رساناي بالا و بازتابندگي است که براي پوشاندن درز ها استفاده مي شود. با به کار گيري نوار چسب آلومينيومي، کارعايق کاري تکميل مي شود و عايق کاريي از تمام جهات قابل اطمينان مي شود.

 

ساختار نوار چسب آلومينيومي

نوار چسب آلومينيومي داراي فويل آلومينيوم است.

پوشش اين فويل آلومينيومي از جنس آستر است زيرا که آستري باعث تقويت نوارچسب آلومينيومي  مي شود.

جنس چسب موجود در اين نوع نوار چسب از چسب پايه رزين است.

 

اندازه هاي نوار چسب آلومينيومي

عرض نوار چسب آلومينيومي به اندازه هاي 5، 7، 10 و… وجود دارد و در هر اندازه اي که بخواهيد توليد مي شود.

طول آنها درهر رول 25 و 50 يارد است.

 

انواع نوار چسب آلومينيومي

نوار چسب آلومينيومي ساده:  اين نوع نوار چسب ها داراي مقاومت معمولي هستند و همين طور نوار چسب ساده به آساني توانايي برش را دارد حتي با انگشتان دست نيز مي توان آن را برش داد.

نوار چسب آلومينيومي مسلح(نخدار): اين نوع نوار چسب ها داراي مقاومت بالاتري نسب به نوار چسب ساده هستند و همين طور آنها را نمي توان خيلي راحت برش داد بلکه بايستي با چيزي تيز مثل چاغو يا کاتر يا قيچي برش داد.

 

 ويژگي ها ي نوار چسب آلومينيومي :

چسبندگي بسيار خوب و بالاي نوار چسب آلومينيومي:  اين ويژگي آنها موجب شده است که نقاطي که در عايق الاستومري به شکل لب به لب به هم رسيده اند. به شکل کامل پوشيده شده و مانع ورود عوامل مخرب مثل آب باران، برف و رطوبت مي شوند. علاوه بر اين ها از تخريب نور آفتاب نيز جلوگيري مي کنند.

پوشش و درزبندي بسيار خوب:  اضافه بر پوشش اتصالات عايق الاستومري، از اين نوع نوار چسب به منظور درزبندي و پوشش اتصالات پشم شيشه و پشم سنگ و فايبرگلاس نيز مصرف مي شود.

داراي مقاومت بالا: به دليل داشتن مقاومت بالاي نوار چسب آلومينيومي و ساختار خوب آن، به آساني اين امکان وجود دارد تا از آن به منظور عايق هوا براي رابط هاي متصل شده به انواع کانال فلکسيبل و خرطومي، به کار گرفت.

مقاومت بالاي نوار چسب آلومينيومي در برابر گرما و سرما: به دليل داشتن مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، اين امکان وجود دارد تا از آن در روند نصب و راه انداختن گرمکن هاي بزرگ به کار گرفت.

قابليت برش آسان: اين نوع نوار چسب ها را به راحتي مي توان برش داد.

داراي رنگ نقره و براق: به دليل داشتن اين رنگ مي توان از آن در مکان هاي اکسپوز استفاده کرد.

داراي کيفيت فوق العاده: به دليل داشتن پوشش آستري از کيفيت بالا برخوردار است.

 

کاربرد نوار چسب آلومينيومي:

پوشاندن اتصالات و درزها در عايق کاري: يکي از کاربرد هاي نوار چسب آلومينيومي به عنوان درزگير هاي اتصالات عايق الاستومري است.

استفاده در لوازم خانگي، مخابرت ساختمان، برق الکترونيک، خودروسازي و ديگر صنايع

تحمل کشش بسيار بالا: به دليل داشتن مقاومت بالا و داشتن نخ در بين چسب داراي کشش بالايي است.

پيکربندي کانال ها:  همه ي گوشه هاي کانال ها توسط نوار چسب آلومينيومي به هم متصل شده اند.

کاربرد آنها در نما: بخاطر داشتن رنگ نقره اي و براق مي توان به آساني از آن در نما(اکسپوز) استفاده کرد.

 

عايق لوله اي ساده :

عايق لوله اي ساده، محافظ بسيار مناسبي در برابر کندانس، کپک و قارچ و هدر رفت انرژي در پروژه هاي صنعتي، مسکوني و تجاري محسوب گرديده و جهت عايقکاري لوله کشي سرد و گرم و اتصالات آنها در محيط هاي داخلي مورد استفاده قرار مي گيرد.

عايق لوله اي ساده از سايز ?/? اينچ تا ? اينچ و در ضخامت هاي ?، ?، ??، ??و ?? ميليمتر در دسترس بوده و براي انواع لوله هاي فولادي، مسي و چند لايه قابل استفاده مي باشد.

 

اطلاعات نصب لوله اي ساده :

جهت نصب عايق لوله اي ساده، عايق را از دو لبه برش داده و پس از قرارگيري بر روي قطعات و اتصالات ، در طول بوسيله چسب مخصوص عايق الاستومري متصل مي گردد.

 

مزاياعايق لوله اي ساده :

عايق لوله اي ساده سبک و انعطاف پذير بوده  و ضريب انتقال حرارت پاييني دارند.استفاده از اين عايق ها موجب صرفه جويي درهزينه هاي انرژي شده وعمليات نصب آن براحتي صورت مي گيرد. عايق لوله اي ساده مقاومت بالايي در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگي، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شيميايي داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الياف مي باشد.ضمنا هيچ گونه حساسيت پوستي و تنفسي براي کاربر يا نصاب ايجاد نمي کند.نگهداري و نظافت آسان از ديگر مزاياي اين دسته از عايق هاي الاستومري به شمار مي رود.

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,لوله‌های,اسپیرال,و,کاربرد,آن‌ها, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 7:54

از سن عقل تا آزار کلامي

تازه‌هاي نشر

کتاب سن عقل

 

ژان پل سارتر | مترجم: محمود جزايري | انتشارات جامي

تمام مفاهيم اگزيستانسياليستي سارتر در کتاب سن عقل گنجانده شده اند. سن عقل اولين کتاب از مجموعه ي سه جلدي راه‌هاي آزادي است که سارتر در قالب رمان آن‌ها را نگاشته است. براي من سارتر رمان‌نويس بسيار جذاب‌تر از سارتر فيلسوف است و سن عقل رماني است که نمي شود سرسري خواند و از آن گذشت.

کتاب نامه‌هاي عاشقانه به مردگان

ايوا دلايرا | مترجم: زهرا صادقي | انتشارات ميلکان

براي طرفداران رمان مزاياي منزوي بودن

با مشاهدات زيبايي از اين‌که زندگي مي‌تواند ما را به کجاها ببرد، از اندوه تا سرور، از نااميدي تا حيرت،‌ نامه‌هاي عاشقانه براي مردگان نامه‌اي عاشقانه براي زيستن است.

کتاب آزار کلامي

اما جرتوني | مترجم: نيوشا صدر | انتشارات چترنگ

در اين کتاب درمي‌يابيد منظور از آزار کلامي چيست، اين امر چه آسيب‌هايي به کودک مي‌رساند و چگونه مي‌توان به کودکان و بزرگسالاني که در کودکي مورد آزار کلامي قرار گرفته‌اند، کمک کرد. بي‌شک کودکان حساس‌ترين اعضاي جامعه هستند. آن‌ها همواره در حال يادگيري روش زندگي و پرورش حسي از خويشتن هستند و الگوهاي رفتاري و فکري‌اي را دروني‌ مي‌کنند که تا آخر عمر همراهشان مي‌ماند…

فروشگاه اينترنتي کتاب کاواک

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : از,سن,عقل,تا,آزار,کلامی, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 0:13

فروشگاه دي واش بزرگترين مرجع آنلاين فروش ماشين ظرفشويي در ايران ميباشد.

شما ميتوانيد تنها با چند کليک کالاي خود را با کم ترين تعرفه ممکن خريداري نماييد و ان را درب منزل خود تحويل بگيريد...

ظرفشويي وسيله اي بسيار کار آمد ميباشد و با صداي کمي که ايجاد ميکند مزاحمتي در طول مهماني هاي شما و در طول عمليات شستشو براي شما ايجاد نخواهد کرد.از ديگر مزاياي دستگاه اين است که به هنگام شست شوي ظروف نياز به آب بسيار کمي دارد و همين امر باعث ميشود که در مصرف آب صرفه جويي شود و آب هدر نرود.

واققعيت اين است که اين دستگاه براي هر خانواده اي بسيار مفيد مي باشد...

در اين مقاله به معرفي دو برند معروف بازار مي پردازيم :

ماشين ظرفشويي بوش به 8 برنامه شستشو مجهز مي باشد که شامل شستشوي قوي با دماي 70 درجه  ميباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژي و آب طراحي شده است و شستشو در اين دستگاه سريع انجام ميگيرد

اين دستگاه داراي سيستم EmotionLight ميباشد که هنگام بارگيري و تخليه آن دو چراغ پر نور و قوي LED روشن ميشود که به شما نشان ميدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشويي مدل ADP500WH 

يکي ديگر از سيستم هاي هوشمند اين ماشين ظرفشويي سيستم محافظ ظروف شيشه اي ميباشد که به شما اجازه ميدهد ليوان هايي که بزرگ يا بطري هاي شيشه اي و حتي گلدان را در سبد پايين دستگاه جاي دهيد. همچنين اين دستگاه با بهره از سيستم AquaStop شما در برابر آسيب هاي احتمالي محافظت ميکند به طوري که هرگاه در سيستم توسط سنسور هاي دستگاه نشتي آب ديده شد اين سيستم ، ورودي آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب ميشود

نوعي از اين دستگاه  با بدنه سفيد رنگ استيل ضد زنگ همراه با انبوهي از برنامه هاي شستشوي مختلف در بازار جهاني توليد و روانه بازار شده است . نمايشگر LED باريک مشکلي رنگي که در قسمت بالايي اين دستگاه ها قرار گرفته است تمامي اطلاعات شستشو و وضعيت را نشان داده و کاربر با يک نگاه متوجه کليات مي‌شود . اين شرکت  با بکار گيري برنامه هاي شستشوي متفاوت در اين دستگاه توانسته اين امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفي فرقي نميکند چيني ، کريستالي و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه هاي شستشوي مختلف ظروف را به بهترين روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همين خاطر فروش ظرفشويي ال جي در اوايل مقدار قابل توجهي بوده و کاربران زيادي را مجذوب خود کرد . ظرفشويي هاي اين برند در دورنگ سفيد و نقره‌اي توليد و روانه بازار شده است که همانند ساير محصولات جديد مجهز به موتور دايرکت درايور اينورتر بوده که باعث شده ميزان مصرف انرژي را بصورت کاملا بهينه در بياورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابي تنظيم کرده مي‌کند . اين موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌اي کنترل کند تا اين ماشين ظرفشويي ال جي به بهترين شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جي با بکار گيري فناوري هاي جديد و نوين خود توانسته صداي خروجي دستگاه را به کم ترين ميزان ممکن برساند و به همين خاطر باعث شده خريد ماشين ظرفشويي اين مدل به شدت فراگير شود چراکه کاربر مي‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هيچ مزاحمتي به مابقي کارهاي خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفيت 14 نفره خود مي‌تواند تمامي ظروف هاي يک خانواده پرجمعيت را که مهماني هاي زيادي در خانه آنها برگزار مي‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترين شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنين براي اينکه اين کاربر بتواند از ماشين ظرفشويي 14 نفره خود به بهترين شکل ممکن استفاده کند ، سبد هاي قابل تنظيم ارتفاع را مي‌تواند به طور اختصاصي تنظيم کرده کند تا هرنوع ظرفي با هر ابعادي را داخل دستگاه جاي دهد .

جهت تهيه اين محصولات در برندهاي مختلف , رنگ بندي ها و ظرفيت هاي گوناگون با ما در ارتباط باشيد....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نيت خود در ابتداي سفارش از شما مبلغي دريافت نمي کنيم و تمامي مبلغ سفارش پس از تحويل کالا درب منزل از شما دريافت ميگردد.

تمامي محصولات ما داراي گارانتي ويژه تضمين کيفيت مي باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجويان بازار باشيد تا جنس تقلبي را جاي جنس اصلي به شما عزيزان ندهند...

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ماشین,ظرفشویی,ال,جی,و,بوش, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت: 1:40

برنامه ريزي عروسي

yz1h_2.jpg

برنامه ريزي يک مراسم عروسي مي تواند کار بسيار دشواري باشد و مسلما خيلي ها ترجيح ميدند اين کار را برون سپاري کنند و  يا از ديگران براي اين منظور کمک بگيرند.

استخدام يک حرفه اي (تشريفات مجالس )به اين منظور ميتواند ايده ي خوبي باشد، ممکن است شما بودجه ي محدودي داشته باشيد.

يا به طور کلي علاقه داشته باشيد تا خود کارهايتان را انجام دهيد. اين کار ممکن است دشوار به نظر برسد اما طرح ريزي عروسي رويايي خودتان انجام شدني است.

 

شما براي سر و کله زدن با کارها نياز به برنامه ريزي و سازمان دهي عروسي خواهيد داشت تا بتوانيد از پس تصميمات بي پايان اسامي و تاريخ ها و به طور کلي زندگي خود بر بياييد. راح حل اين است که هر کاري را قدم به قدم انجام داده و از دوستان و خويشاوندان (حتي همسر اينده خود!) براي تصميمي گيري ها کمک بگيريد. همچنين به خودتان زمان بسيار زيادي براي برنامه ريزي بدهيد. اگر بخواهيد به تمام کارها شخصا نظارت داشته باشيد و تمام امور را به دقيقه ي نود بسپاريد اوضاع خيلي سختي خواهيد داشت. زمان دوست شماست و هرچه بيشتر باشد، بهتر است. اما از کجا شروع کنيم؟

بعد از اينکه زماني را به پخش کردن خبر ازدواج خود سپري مي کنيد (و اين زمان براي شما بسيار شيرين خواهد بود!) اولين نکته اي که بايد براي پيش بردن برنامه هاي عروسي به آن توجه کنيد بودجه است و اين مورد مي تواند به مکالمه هاي ناخوشايندي منجر شود، مخصوصا اگر خويشاونداني داشته باشيد که قصد تغييراتي در روز عروسيتان را داشته باشند. بسياري از زوج ها به بودجه ي خود توجه نمي کنند و نميدانند که عروسي رويايشان ممکن است بسيار دور از دسترس و نشدني باشد. در اين صورت شما بايد اولويت بندي داشته باشيد. شما مي توانيد عروسي رويايتان را با هر ميزان بودجه برگزار کنيد، فقط در صورتي که بتوانيد به اين تتيجه برسيد که چه مواردي واقعا مهم هستند و به آنها بپردازيد. در واقع شما خودتان تشريفات عروسي خود را بر عهده خواهيد گرفت!

با در نظر داشتن بودجه، اکنون زمان آن است که به جزئيات سرنوشت ساز بپردازيم! در اين قسمت سعي کنيد اوقات خوبي داشته باشيد، چرا که زمان آن رسيده است تا مجلات عروسي را ورق بزنيد و صفحات بلاگ ها را بالا و پايين کنيد تا بتوانيد به تصوري جامع از جزئيات عروسي مد نظرتان برسيد. به عروسي هايي که در گذشته در آنها شرکت داشته ايد فکر کنيد. از چه چيزي بيشتر لذت برديد؟ اگر مي توانستيد چه چيزهايي را تغيير مي داديد؟ تجربه هاي شخصي هميشه بهترين منبع الهام گرفتن هستند. فراموش نکنيد تا همسر آينده خود را در اين قسمت دخالت دهيد!عروسي شما بايد به نوعي معرف هردوي شما باشد.

سازمان دهي کليد اصلي در برنامه ريزي عروسيتان خواهد بود. شما کارهاي بسيار زيادي را به ظور همطمان در نظر خواهيد داشت، پس بايد راهي براي دسته بندي و سازمان دهي آنها نيز داشته باشيد. شما مي توانيد از اپليکيشن هاي مختلفي که براي مديريت عروسي موجود هستند استفاده کنيد. فقط يکي را که با آن راحت تر هستيد را انتخاب کنيد و تا انتها با آن ادامه دهيد. فراموش نکنيد حتي با داشتن دقيق ترين و بي نقص ترين برنامه ريزي هم هميشه بايد انتظار آشوب و بي نظمي را هم داشته باشيد. فقط سعي کنيد جلو جلو برنامه ريزي کنيد و زياد هم سخت نگيريد.

يکي از مهم ترين نکات اين است که سعي کنيد خوش بگذرانيد!به هر حال اين عروسي شماست. زياد روي جزئيات وقت صرف نکنيد تا از هدف اصلي غافل شويد: يک ازدواج شاد با شخصي که به او علاقه داريد.

اکنون که مقدمات را پشت سر گذاشته ايم، نوبت به مهم ترين راهنمايي ها و نکات براي برنامه ريزي يک عروسي فراموش نشدني رسيده است:

 

1. بودجه ي خود را مشخص کنيد و به آن دقت کنيد.

بودجه ي شما، فاکتور اصلي و عامل اصلي پيشروي تصميم گيري هاي شما براي عروسيتان است، پس اين اولين گامياست که بايد برداريد. اگر اعضاي خانوادتان قصد کمک در اين زمينه را دارند با آنها صحبت کنيد و بفهميد که آنها تا چه اندازه قصد کمک را دارند. اگر مديريت خرج و مخارج با شماست، وقت مشورت با نامزدتان است. وقتي به يک عدد مشخص براي بودجتان رسيديد، تا انتها با آن عدد بمانيد. عمده بودجه صرف هزينه تالار پذيرايي مي شود.

ليست بهترين تالارهاي پذيرايي تهران را مشاهده نماييد.

 

2. ليستي از اولويت هايتان تهيه کنيد.

با نامزدتان بنشينيد و فکر کنيد که سه اوليويت اصلي مراسم عروسي شما چه هستند. غذا؟ نوشيدني؟ نوازندگان؟ عکس و فيلم آتليه عروس ؟

جزئيات را اولويت بندي کنيد و سعي کنيد در مورد بقيه ي کارها به توافق برسيد. اين کار کمکتان مي کند تا از محدوده ي بودجتان فراتر نرويد.به عنوان مثال براي عروس خانم انتخاب يک سالن زيبايي خوب  و همچنين پيدا کردن لباس عروس شيک و فوق العاده با گشتن در مزون هاي لباس عروس مختلف يک اوليت محسوب مي شود.

 

3. الهام بگيريد و يک تصوير ذهني پيدا کنيد.

با وجود منابع الهام بخش بسيار زيادي که در اطرافتان هستند، يک يا دو مورد جامع را پيدا کنيد که از آنها بيشتر خوشتان ميايد. از اينستاگرام گرفته تا وبلاگ هاي و مجلات عروس مختلف که در اطرافتان هستند را جست و جو کنيد. به تصور خوبي از چيزي که مد نظر داريد برسيد و سعي کنيد تا آنرا به برگزارکنددگان عروسيتان شرح دهيد.

 

4. با نامزدتان مثل يک تيم همکاري کنيد.

در طول پروسه ي برنامه ريزي براي عروسيتان احساس تنهايي نکنيد. به سراغ نامزدتان برويد و حتي سعي کنيد تا پروسه ي برنامه ريزي براي عروسيتان را به تفريحي دو نفره تبديل کنيد.

 

5. گزينه هايتان را محدود کنيد.

زياد سرتان را با تمام چيزهايي که ازشان الهام ميگريد شلوغ نکنيد. وقتي به تصوري از استايل عروسي خود برسيد، تمام تمرکزتان را روي آن معطوف کنيد.

 

6. يک کتاب براي برنامه ريزي عروسيتان تهيه کنيد.

زماني که از کسي براي برنامه ريزي عروسيتان کمک نمي گيريد، يک کتاب راهنما بهترين منبع است. اين کتاب ها سرشار از نصيحت ها و راهنمايي هاي حرفه اي و حتي مثال هايي از چک ليست ها  و قالب هاي زمان بندي هستند.

 

7. خودتان را سازماندهي کنيد.

شما مي توانيد از چک ليست ها، نمودار ها، يادداشته ها و به طور کل هرچيزي استفاده کنيد تا تمام ايده هايتان، تاريخ ها و برنامه ريزيهايتان را يک جا جمع کنيد. عروس و داماد بايد در اين خصوص با هم همکاري نمايند.

 

8. يک چک ليست اصلي تهيه کنيد.

مي توانيد يک چک ليست جامع را روي اينترنت پيدا کنيد  که به طور کامل شرح داده شده است. آن را با کمي شخصي سازي به عروسي خود اختصاص دهيد. چک ليستي براي تعيين کارهاي اصلي مثل آتليه و سالن زيبايي و ماشين عروس و همچنين کارهاي جزئي مثل خريد لباس از مزون لباس عروس و ...

 

9. در تصميم گيري ها عجله نکنيد.

شايد دست خودتان نباشد که بخواهيد اولين عکاس يا گل آرايي را که ملاقات مي کنيد استخدام کنيد، اما يک قدم به عقب برداريد و گزينه هايتان را سبک و سنگين کنيد.

 

10. يک زمان درست را انتخاب کنيد.

آيا عروسيتان را براي برگزاري در يک باغ تالار برنامه ريزي مي کنيد؟ يا مي خواهيد در ميان برگ هاي پاييزي جشن بزرگتان را در تالار برگزار کنيد؟ تاريخ هاي ايدئالتان را انتخاب کنيد و سعي کنيد در تصميمتان انعطاف داشته باشيد.

منبع: بياتو عروسي

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : برنامه,ریزی,عروسی, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 10:20

 

اين محصول اين قدرت را دارد تا بتواند مکاني با متراژ ?? متر مربع را در شرايط نرمال پوشش دهد و هوايي خنک را در اختيار شما قرار دهد ، البته اين ميزان متراژ باتوجه به تغيير شرايط ميتواند بيشتر يا کمتر شود .

کولر مدل Q186K3A1

 

اين دستگاه  داراي کمپرسور اينورتر دوگانه است ، شايد از خودتون بپرسيد که اين کمپرسور چه فرقي با کمپرسور هاي معمولي دارد ؟  کولرگازي بانه به صورت کلي اين ويژگي را دارد که براي روشن شدن لازم به انرژي کمي دارد و وقتي که دماي محيط تغيير کند ، کمپرسور متناسب با تغييرات ميزان دور موتور را افزايش يا کاهش مي‌دهد همچنين به خاطر اصطکاک کمتر بين قطعات کمپرسور استهلاک کاهش و بازدهي دستگاه افزايش پيدا مي‌کند پس متوجه شديد که اين کمپرسور در کاهش مصرف انرژي و افزايش بازدهي دستگاه تاثير مستقيم دارد .

 

اين کولر باتوجه به سيستم ها و قطعاتي که دارد داراي مصرف انرژي پايين ، بازدهي بالا و عملکردي کم صدا مي‌باشد و وقتي که دستگاه در حال کار کرد است ، مزاحمتي براي شما ايجاد نکند.

 

منبع : کولرگازي مدل Q186K3A1

 

جهت تهيه اين کولرگازي ال جي به وبسايت ما مراجعه نماييد و از تخفيفات ويژه ما بهره مند شويد , همچنين جهت دريافت مشاوره ميتوانيد با پشتيبانان ما در ارتباط باشيد:

09189744919 - 09368713408

 

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : کولرگازی,مدل,Q186K3A1, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 195 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 1:07

کانال گپ لينک تمام گروه هاي تلگرام گپ را منتشر مي کند.

شما مي توانيد در گروه گپ تلگرام کارهاي مختلفي انجام دهيد.

گپ بزنيد، دوستانتان را در گروه دعوت کنيد.

براي يکديگر عکس و فيلم و آهنگ ارسال کنيد.

گروه هاي گپ تلگرام از پرطرفدارترين گروه هاي تلگرامي مي باشد.

شما با پيوستن به کانال لينکدوني تلگرام مي توانيد اين گروه هاي گپ رو به صورت رايگان در اختيار داشته باشيد.

شما مي توانيد ازاين لينکدوني فعال استفاده کنيد و لينک گروه هاي گپ تلگرامتون رو براي افزايش ممبر واقعي و تبليغ لينک گروه استفاده کنيد.

شما هم اگر به دنبال ادمين شدن در گروه هاي گپ تلگرام هستيد مي توانيد با افزودن دوستانتون در گروه هاي تلگرام مدير شويد.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : گروه,گپ,تلگرام, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 11:50

ارتودنسي، يکي از روش‌هاي بهبود قرارگيري دندان‌ها در دهان است که به روش‌هاي متفاوتي از جمله هدگير، ارتودنسي متحرک يا ثابت و ارتودنسي مرئي يا نامرئي صورت مي‌پذيرد. از جمله نگراني‌هاي بيماران در پيش از شروع درمان  ارتودنسي، عوارض ارتودنسي و مشکلات بعد از ارتودنسي است. مراحل ارتودنسي بزرگسالان نيز همانند مراحل  ارتودنسي براي کودکان است، با اين تفاوت که در ارتودنسي کودکان، با توجه به مستحکم نشدن استخوان‌هاي فک، با راحتي بيشتري مي‌توان چينش دندان‌ها را به حالت مطلوب رساند. يکي از مواردي که درمان ارتودنسي را خوشايند مي‌کند، توانايي انتخاب بيمار از ميان ارتودنسي‌هاي رنگي موجود است (براکت‌هاي فلزي رنگي). با ما همراه بمانيد تا به شرح «ارتودنسي» و مفاهيم مرتبط با آن بپردازيم.

 

جالب است بدانيد در کنار «ارتودنسي»، عبارات زير نيز جستجو مي‌شود:

  • عوارض ارتودنسي
  • مشکلات بعد از ارتودنسي
  • فيلم ارتودنسي دندان
  • مراحل ارتودنسي بزرگسالان
  • ارتودنسي رنگي
  • ارتودنسي قبل و بعد
  • معايب ارتودنسي
  • ارتودنسي متحرک

 

ارتودنسي چيست؟

ارتودنسي يکي از شاخه‌هاي رشته‌ي دندانپزشکي است که  در سعي بر ايجاد چينش مطلوب متناسب با استخوان فک و لثه فرد مي‌شود. کلمه «ارتودنسي»، خود از دو کلمه ارتو و دنسي تشکيل شده است. از جمله مواردي که چينش  نامطلوب دندان‌ها به همراه دارند، اثرگذاري بر روابط اجتماعي، جويدن غذا، اختلال در قرار گرفتن دندان‌هاي فک بالا و فک پايين بر روي يکديگر و ... اشاره نمود.

 

عوارض ارتودنسي

يکي از نگراني‌هايي که بيماران براي درمان ارتودنسي دارند، عوارض ارتودنسي است. از جمله عوارض ارتودنسي مي‌توان  به پوسيدگي دندان، لق شدن دندان‌ها و ... اشاره نمود؛ اما در اين ميان بايد توجه کرد که اگر متخصص ارتودنسي‌اي که برمي‌گزينيد داراي مهارت و سابقه کار در اين حوزه است، با خيالي آسوده مي‌توانيد بدون ايجاد شدن مشکل پس از ارتودنسي، درمان خودتان را آغاز کنيد.

 

مراحل ارتودنسي بزرگسالان:

در اولين جلسه متخصص ارتودنسي، با چکاپ کامل دندان‌هاي شما، گزينه‌هايي که پيش روي شما است را شرح مي‌دهد. در موارد معدودي، ارتودنسي پاسخگو نيست و بايد به جراحي فک و ايجاد تغييرات در استخوان‌هاي فک و سپس ارتودنسي پرداخت. در موارد ديگري، هدگير بخشي از فرايند بخشي از فرايند درمان را شکل مي‌دهد.

در قدم بعد، شما مي‌توانيد از ميان متدهاي متفاوت ارتودنسي که شامل مواردي مانند ارتودنسي متحرک، ثابت، مرئي و نامرئي مي‌شود، دست به انتخاب بزنيد.

اينک متخصص ارتودنسي براي شما، دو نوع عکس برداري متفاوت OPG و لنترال سفالومتري مي‌نويسد تا بررسي دقيق وضعيت سلامتي دهان شما و همچنين شکل استخوان‌هاي فک شما بپردازد.

در انتها، متخصص ارتودنسي به قرار دادن براکت‌هاي بر روي دندان شما مي‌پردازد و با اتصال براکت‌ها به يکديگر، در طي مدت زمان 6 تا 18 ماه، درمان شما را به پايان مي‌رساند.

 

سخن پاياني:

اميدواريم اين مقاله که پيرامون «ارتودنسي» بود، براي شما مفيد واقع شود.

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : مشکلات,بعد,از,ارتودنسی, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 10:19

سئو يا همان SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization هست که به معني بهينه سازي براي موتورهاي جستوجو مي‌باشد. اهميت سئو براي موتورهاي جستوجو بخصوص گوگل بسيار زياد مي‌باشد زيرا گوگل يک هدف دارد و آن اين است که بهترين نتيجه نشان افراد داده شود. اصول سئو مفاهيم ساده ايي هستند که با صبر، پشتکار، صداقت مي‌توانند شما را به جايگاه يک موتورهاي جستوجو بياورند.

افرادي که براي سايت خود به سئو و يا خدمات سئو نياز دارند معمولا چند سوال دارند

بازاريابي سئو چيست و شامل چه چيزهاي مي‌شود؟

اصول سئو به چه معني است؟

خدمات سئو چيست؟

قيمت سئو چگونه محاسبه مي‌شود؟

اهميت سئو براي موتورهاي جستوجو چه مقدار است؟

مفاهيم سئو چه چيزهايي هستند.

در ادامه مطلب سئو به پاسخ جامع و کوتاه به اين سوالات به شما کمک مي‌کنيم که سئو و اهميت سئو را بهتر درک کنيد.

 

بازاريابي سئو چيست؟

بدون شک سئو يکي از ابزارهاي مهم بازاريابي در اين روزها تبديل شده است. سئو يک شاخه از بازاريابي ديجيتال يا همان ديجيتال مارکتينگ هست که با افزايش بازديد يک صفحه به شما کمک مي‌کند که محصول خود را به مخاطب‌هاي بيشتري نشان دهيد.

 

اصول سئو و مفاهيم سئو

براي سئو از سمت گوگل هيچ گونه دستور عملي صادر نشده است و براي فهميدن اصول سئو معمولا بايد به تجربه افراد از کار با موتورهاي جستوجو پرسيد. با اين حال افرادي هستند که با داشتن تجربه زيادي در سئو توانسته اند برخي مفاهيم و اصول سئو را به افراد زيادي آموزش دهند.

از اصول سئو مي‌توان به سه قسمت سئو داخلي سايت on-page SEO))، سئو خارجي سايت(off-page SEO) و سئو تکنيکال اشاره کرد. هر کدام از اين بخش‌ها نياز به مجموعه مهارت هاي ويژه و تخصصي دارد. شناخت ابزارهاي مفيد، توانايي شناخت رقبا و ميزانم سختي کلمات و... از مجموعه هاي مختلف اين بخش‌ها مي‌باشد.

به عنوان مسال سئو داخلي سايت شامل شناخت کامل کلمات کليدي، توانايي توليد محتواي مفيد و اصيل(به معني اينکه از جايي کپي نشده باشد)، استفاده درست از کلمات کليدي در قسمت هاي مختلف متن، لينک سازي يا لينک بيلدينگ(به معني ارتباط دادن صفحات مرتبط به هم در يک سايت)، ساخت محتواهاي مختلف براي افزايش بازديد سايت و... مي‌باشد.

خدمات سئو و قيمت سئو

خدمات سئو بايد بعد از برسي سابت توسط يک کارشناس سئو مشخص شود. اينکه يک سايت نياز به چه بخشي از خدمات سئو دارد بستگي به سايت شما، نوع کسب کار شما، مدل درآمدي شما و... دارد که پس از برسي توسط کارشناس مربوطه قيمت سئو به شما اطلاع داده مي‌شود.

قيمت سئو بسيار متغير بوده و شامل هزينه کارهاي مختلفي توليد محتوا، خريد بکلينک و ريپورتاژ، انجام سئو تکنيکال بر روي سايت، بهبود لينک دهي و تگ گذاري در صفحات سايت، و از همه مهم تر ميزان سختي کلمه کليدي مدنظر کارفرما مي‌باشد.س

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,سئو,برای,موتورهای,جستوجو,چه,مقدار,است؟, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 311 تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت: 13:06

این مقالهٔ آموزشی قصد دارد به موضوع شرایط ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان 98 – 99 بپردازد. دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی کشور تلقی می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سه مقطع تحصیلی صورت می‌گیرد:

  • دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم)
  • دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته (معلم دانشجو)

 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم) با مدرک تحصیلی دوره دبیرستان و از طریق آزمون سراسری در دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود. این دانشجویان پس از پذیرفته شدن در آزمون، یک مصاحبه نیز دارند که به‌وسیله آن گزینش خواهند شد. آموزش این دانشجویان به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی است. برنامه کلاسی آن‌ها نیز از شنبه تا چهارشنبه می‌باشد.

درواقع این دانشجویان از ابتدای تحصیل استخدام آموزش‌وپرورش می‌شوند و متعهد می‌گردند تا پس از پایان تحصیلاتشان، در مدارس آموزش‌وپرورش مشغول به کار شوند.

دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو) می‌تواند با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهد. کلاس‌های این دانشجویان معمولاً در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر می‌شود و در روزهایی که مدارس تعطیل است آن‌ها می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

دانشجوی کارشناسی ارشد که هم‌اکنون پذیرش این دسته از دانشجویان از میان معلمان محدود است اما امکان دارد تا در آینده دانشجویان بیشتری در رشته‌هایی که آموزش‌وپرورش جذب داشته باشد، پذیرفته شوند.

شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 چیست؟

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط ویژه‌ای دارد. در ادامه شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 را آورده‌ایم.

  • بومی بودن داوطلب
  • داوطلب باید نمره علمی کل 6500 و بالاتر را در زیرگروه مربوطه کسب کرده باشد.
  • داوطلب باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و معدل کل 15 در دوره متوسطهٔ دوم (پایه‌های اول، دوم و سوم) باشد. (این شرط به تازگی لغو گردیده)
  • داوطلب باید حداکثر سن 22 سال تمام را در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۶/۰۷/۰۱ برای کنکور سال ۹۸) داشته باشد. حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تغییر نخواهند داشت.
  • داشتن حداکثر 28 سال سن در ابتدای استخدام قطعی پس از فارغ‌التحصیل شدن.
  • داوطلب باید تعهد خود به خدمت را ارائه دهد (داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیلشان حداقل 8 سال در خدمت آموزش‌وپرورش باشند).
  • داوطلب باید در مصاحبه اختصاصی قبول شود (جهت ارزیابی توانمندی‌ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان).

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان 98 - 99 چیست؟

در زمان ثبت‌نام در آزمون دانشگاه فرهنگیان، دانشجو باید حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش‌وپرورش (منوط به ادامه اشتغال در آموزش‌وپرورش) برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را داشته باشد.

متقاضیان در زمان ثبت‌نام، آغاز تحصیل و در مدت‌زمان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، نباید به تحصیل در هر یک از دوره‌های کاردانی و بالاتر (ازجمله پیوسته و یا ناپیوسته) بپردازند.

گرفتن فرم معلم مشتمل بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلان رسمی و پیمانی از اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال طبق شرایط آمده در دستورالعمل مربوطه (داوطلبان می‌توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال خود بروند). ارائه ندادن فرم معلم توسط محل خدمت به‌منزله نداشتن شرایط ثبت‌نام در آزمون است.

قبولی داوطلبان مشروط بر تعداد پذیرفته‌شدگان در هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به‌ویژه فرهنگیان است. یعنی اگر تعداد پذیرفته‌شدگان به حدنصاب لازم (حداقل 15 نفر) نرسد قبولی داوطلبان بی‌اثر خواهد شد.

برای تحصیل قبول‌شدگان رشته‌های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، محل در نظر گرفته‌شده می‌باشد.

سایر داوطلبان از قبیل معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی قراردادی، آزاد و … اجازه ندارند رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان را انتخاب نمایند و کلیه رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه‌های آزمایشی، به شاغلین رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش تخصیص داده‌شده است.

متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر رادارند، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان نیستند.

  مطالب تکمیلی زمان ثبت‌نام دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های فرهنگیان لیست رشته‌های تحصیلی در دانشگاه شاهد رشته‌های گروه ریاضی فیزیک پردیس خودگردان رشته‌های گروه علوم تجربی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های گروه ریاضی فیزیک در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه علوم تجربی در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه هنر دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه زبان‌های خارجی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های دانشگاه مجازی لیست رشته‌های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)  

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : استخدام,آموزش‌وپرورش, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 349 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 0:49

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

هميشه هزينه براي امنيت يکي از مهم ترين و عقلاني ترين کار هايي است که هر شخصي بايد انجام دهد. البته هزينه اضافه وقتي راه هاي بهتري براي تضمين اين امنيت وجود دارد نيز به صرفه نيست.

شاخ گوزني که بر روي ديوار ها قرار داده مي شود، جدا از اينکه زيبايي را براي منزل به ارمغان مي آورد به امنيت ملک شما نيز کمک به سزايي مي کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصي مي شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش مي دهد.

شاخ گوزني ها در چند سال اخير محبوبيت بسيار زيادي بين مردم پيدا کرده اند زيرا با جلوه هاي زيبايي که به ساختمان مي دهند جايگاه خود را بين مشتريان تثبيت کرده و اگر با نگاهي جزئي اين موضوع را بررسي کنيد شما هم بين اين شي زيبا و سيم خاردار شاخ گوزني را انتخاب ميکنيد.

شاخ گوزني ها در ابعاد مختلف در طرح هاي مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ هاي دلخواه خود مي توانيد همان رنگ را در اختيار داشته باشيد.

ما به شما در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که به هنگام خريد به ميزان تراکم و خميدگي و صد البته ارتفاع اين نرده ها دقت کنيد؛ زيرا خميدگي هر چه بيشتر باشد باعث مي شود کار براي سارقين و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترين ارتفاع براي اين نوع نرده ها نود سانتي متر و با تراکم ده سانتي متر است زيرا عبور از آن بسيار دشوار خواهد شد.

مزاياي استفاده از شاخ گوزني



اگر بخواهيم در مورد استفاده از شاخ گوزني به شما اطلاعاتي را ارائه دهيم، بايد بگوييم که هزينه آن نسبت به ديگر فلزات و روش هاي حفظ امنيت ملک بسيار کم تر است.

جالب است بدانيد که دليل نام گذاري از اين حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب اين حفاظ ها نيز نيازمند بررسي محل و همينطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خريد حفاظ شاخ گوزني براي ساختمان

بايد بگوييم که شما در ساخت و طراحي ابتدايي اين شاخ گوزن ها در نمونه هاي سفارشي سازي شده کاملا حق انتخاب داريد، يعني مي توانيد ميزان تراکم و اندازه ميله گرد هاي استفاده شده در اين نوع حفاظ ها را مشخص کنيد، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنيت بيشتر خواهد بود.

بر اين اساس حرکت سارقين روي اين سطوح نيز به مراتب سخت تر مي شود، دغدغه اصلي در مورد تعمير سيستم هاي امنيتي مانند دوربين هاي مداربسته و همين طور درب هاي اتوماتيک وجود دارد. در مورد اين سيستم ها ما به شما عزيزان اين اطمينان را مي دهيم که هيچ نيازي به سرويس وجود ندارد، يعني با يک خريد به صورت مادام العمر نيازي به استفاده از روش هاي ديگر تامين امنيت ملک و ساختمان ها نخواهيد داشت.

با توجه به اين که در شهر ها، ديوار حصار ها به يکديگر متصل است، قطعا نياز به استفاده از شاخ گوزني ها به صورت کامل حس مي شود، همين طور اگر صاحب يک ويلا و يا ملک دور از محل زندگي اصلي خود هستيد. حفاظ شاخ گوزني ايده آل است.

قيمت حفاظ هاي شاخ گوزني

همان طور که مي دانيم براي ما ايراني ها يکي از مهم ترين فاکتور ها در انتخاب يک کالا، خدمات و همين طور در هر زمينه اي که فکرش را مي کنيد هزينه و قيمت است، عموما سيستم هاي امنيتي نياز به صرفه هزينه و وقت زيادي دارند. بخصوص اگر مي خواهيد در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنيد.

در اين مواقع بايد تدابير لازم را انديشيده تا خدايي نکرده اتفاقاتي که نبايد رخ ندهد، حفاظ هاي شاخ گوزني يکي از گزينه هاي پرفروش در طول چند سال اخير در ايران بوده اند که به دليل ساختار فلزي اي که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هيچ موجودي نمي دهند.

اين حفاظ روي ديوار توسط آهنگران از ديرباز براي امن کردن ساختمان ها، ديوار ها استفاده مي شود و طراحي کلي آن نيز از همان ابتدا به همين شکل بوده است. شما مي توانيد بنا به متراژي که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزني براي آن را داريد، از تخفيف هاي ويژه خريد برخوردار شويد؛ البته که کيفيت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحويل سريع انواع حفاظ هاي شاخ گوزني

با تمامي بررسي ها، براي ديوار هاي بلند و کوتاه، ساختمان هاي مسکوني و اداري، ويلا ها، آپارتمان ها و خانه هاي دور از شهر، در کنار تمامي تجهيزات امنيتي ساختماني، قطعا حفاظ هاي شاخ گوزن يکي از مناسب ترين موارد است که مي توانيد استفاده کنيد.

اين حفاظ ها در اسرع وقت از سوي شما با کسب اطلاعات مورد نياز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نيز نباشيد، اين کار به سريع ترين شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام مي شود، شما عزيزان مي توانيد با استفاده از شماره هاي تماس در اين مورد اطلاعات بيشتر و تکميلي تري نيز کسب کنيد.

قطعا هر چه قيمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتري استفاده مي شود، ارزاني هاي بيش از حد نيز هر کدام فلسفه اي خواهد داشت و بهتر است که خود را درگير آن ها نکنيد، در درجه اول به دنبال تعادلي بين کيفيت و قيمت باشيد تا هزينه هاي صرف شده از سمت شما بي مورد نباشد.

رنگ نيز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و مي توانيد براي زيبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ هاي متنوع تر استفاده کنيد،

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني



در صورتي که ترجيح مي دهيد با هزينه اي کم تر نسبت به ديگر گزينه هاي پيش و رويتان براي حفظ امنيت حصار ها و ديوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالي ايمن باشيد، شاخ گوزني را مي توانيد سفارش دهيد و در صورت تمايل نصبش را نيز خودتان انجام دهيد.

صد البته که ما اين مورد را به شما عزيزان پيشنهاد نمي کنيم، چون در صورت نصب اشتباه و يا ناکارآمد هيچ عملکرد مثبتي از سوي حفاظ هاي شاخ گوزني مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پيچ ها، امکان کنار زدن اين حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نيازي به تغيير ساختار کلي محلي که قرار است حفاظ روي آن نصب شود نيز وجود نخواهد داشت و در اين مورد نيز شما قرار نيست تغييري را اعمال کنيد.

شما مي توانيد با صرف هزينه بسيار ديوار هاي ملک خود را بلند تر کنيد، اما پيشنهاد ما استفاده از حفاظ هاي فلزي و بخصوص شاخ گوزني است که اين روز ها بسيار در بين کارفرمايان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بيشتر به وبسايت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائيد
وبسايتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1398 ساعت: 11:28

کمپاني بوش با طراحي جديد و منحصر به فرد اين محصول خود خود نه تنها روح تازه اي به محصول خود بخشيد بلکه ثبات بيشتري را فراهم کرده به طوري که با طراحي بدنه و عايق هاي پيشرفته اي که در اين محصول به کار گرفته شده باعث شده که اين لباسشويي لرزش کمتري داشته باشد و سطح سر و صدا را کنترل کند که همين باعث ميشود در زمان چرخش دور تند نيز بسيار آرام باشد و حتي در هنگام خواب موقع چرخش تند هيچ مزاحمتي براي استراحت و خواب شما ايجاد نکند

 

فناوري ActiveWater در اين محصول شامل سه قسمت ميباشد : سنسور کنترل شده ، تنظيم مداوم و بارگيري خودکار و سيستم بهينه سازي آب دستگاه. براي مانع شدن از هدر رفتن آب در اين مدل سنسور مصرف دقيق آب را براي شستشو با توجه به نوع و ميزان کثيفي پارچه انتخاب ميکند. به لطف variosoft تکنولوژي جديد اين محصول ، سوراخ هاي قطره اي شکل داخل دستگاه آب را به مساوات و سريع در بين لباس ها پخش ميکنند. اين سيستم در ماشين لباسشويي سهم قابل توجهي در مديريت کارآمد آب در شستشو دارد.

اين محصول با بهره گيري از موتور اکو سايلنسر درايو و يک آهن رباي دائمي درون دستگاه هيچ اصطکاک مکانيکي ايجاد نميکند که همين موضوع باعث شده است بدون هدر رفتن انرژي کار خودش را بکند تا اين دستگاه بدون تعمير و نگهداري در خانه شما کار خودش را انجام دهد و تا سال هاي سال نياز به تعمير نداشته باشد. همچنين اين موتور در زمان کار حتي در دور تند نيز صداي از خود ايجاد نميکند

 

جهت دريافت مشاوره و خريد ماشين لباسشويي بوش با ما تماس حاصل فرماييد:

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : ماشین,لباسشویی,مدل,WCC8632BW, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 12:29

پيراهن و لباس هاي مردانه تنوع زيادي دارند. از آن جايي که بسياري از اقايان تمايل دارند در طول روز احساس راحتي کنند عموما از بين تنوع بالاي لباس مردانه به تي شرت و پولوشرت روي مي آورند. خب تي شرت نامي آشنابه گوش همه ماست اما پولوشرت چيست ؟

پلو شرت در اصل لباسي است که از ترکيب پيراهن و تي شرت به دست آمده است. در کل به تي شرت يقه دار با دو يا سه دکمه در جلو پولوشرت گفته مي شود. اين لباس هم ميتواند در نوع آستين بلند باشد و هم در نوع آستين کوتاه .پوشيدن پولوشرت مردانه قواعد خاص خودش را دارد  که درادامه بيشتر بررسي ميکنيم.

نحوه ست کردن پولوشرت سفيد

پولوشرت مردانه سفيد  همانند پيراهن مردانه سفيد يک آيتم کژوال محسوب ميشود و در ست هاي بسياري قابل استفاده است. شما ميتوانيد اين آيتم را با شلوار کتان سفيد بپوشيد و با چند اکسسوري ظريف و يک کفش لوفر سبز جير بدرخشيد. از طرفي شلوار استخواني رنگ و کرمي هم براي اين ترکيب مناسب است. براي ايجاد کنتراست و داشتن يک استايل مينيمال کفش لوفر قهوه اي را براي اين ست پيشنهاد ميکنم. کفش کتاني کانورس سفيد هم مي تواند انتخاب خوبي براي اين ست باشد.

اگر با رنگ سفيد ميانه اي نداريد از پولوشرت هايي با رنگ هاي روشن تر مثل بژ و سفيد استخواني يا توناژ کمرنگ مثل سبز نعنايي و آبي آسماني براي ست کردن استفاده کنيد. آقايان جذاب شما مي توانيد پولوشرت را با کاپشن چرمي و شلوار کتان يا شش جيب طوسي بپوشيد. همچنين ميتوانيد پولوشرت رو به تنهايي با  شلوار مشکي ساده و يک جفت کفش کتاني کانورس و يا اسپرت بپوشيد

ست کت و پولوشرت

پيشنهاد ميکنم به جاي پيراهن آستين بلند مردانه از پولوشرت مردانه استفاده کنيد. اين استايل براي مناسب هاي دوستانه و غير رسمي گزينه اي فوق العاده  محسوب مي شود.  طرح هاي ساده و رنگ هاي تيره مثل سرمه اي ، زرشکي، عنابي و سبز را انتخاب کنيد تا کنتراست خوبي بين کت و پولوشرت ايجاد شود.

پولوشرت  هنگامي که با کت ست ميشود رسمي تر از ست تيشرت با کت و اسپرت تر از ترکيب پيراهن و کت است.  اين بدين معني است که شما مي توانيد پولوشرت مردانه را با کت و شلوار اسپرتو با ساعت خود ست کنيد . کفش مناسب اين ست، يک کفش کتاني يا کفش لوفر چرم است.

ست پولوشرت ساده و طرح دار با شلوار

پولوشرت به تنهايي ميتواند آيتمي مناسب براي دورهمي ها و شب نشيني هاي دوستانه باشد. يا حتي ميتوانيد پولوشرت هاي طرحدار را با شلوار کتان ساده ست کنيد و براي محل کار بپوشيد.  بيشتر پولوشرت ها  در رنگ هاي روشن و پاستلي و خنثي با شلوار هاي کتاني رنگ بژ ، سرمه اي و خاکستري ترکيب مناسبي مي سازد. همچنين  اگر ميخواهيد که استايل رسمي تري داشته باشيد خوب است که دکمه هاي پولوشرت را ببنديد.

چگونه پولوشرت بپوشيم؟

زماني که صحبت از پولوشرت به ميان مي‌آيد، موضوع فقط کمي از پوشيدن يک تيشرت ساده تخصصي تر مي‌شود.

چه لباس‌ها و آيتم هايي را ميتوان با پولوشرت ست کرد؟

چه شلوارهايي با پولوشرت ميتوانم بپوشم؟

شلوار جين

شلوار جين يک لباس کژوال است که ميتوانيد خيلي ساده با پولوشرت ترکيب کنيد و بپوشيد. افزون بر اين‌که شلوارهاي تيره‌ مانند مشکي يا آبي تيره استايل‌هاي جذاب تر و خاص تري مي‌سازند،  پس جين‌هاي روشن‌تر براي استايل تعطيلات آخر هفته مناسب‌تر خواهند‌بود.

شلوار بَگ

يکي از استايل‌ تين ايجري و جوان پسند، ست پولوشرت با شلوار بَگ است. يک پولوشرت بدون طرح با رنگ سفيد يا رنگ‌هاي پر انرژي مانند قرمز پيشنهاد من است. لطفا از شلوارهاي شلوغ با جيب‌هاي فراوان دوري کنيد.

چگونه در استايل هاي مختلف از پولوشرت استفاده کنيم؟

پولوشرت و ژاکت هاي ساده

پوشيدن پولوشرت و ژاکت ترکيب جذاب مردانه اي  به وجود مي‌آورد خصوصا اگر به اين ست بوت کار يا چوکا اضافه شود. آنگاه  استايلي با جلوه‌هاي پررنگ‌تري از فشن ساخته ميشود.

پولوشرت و کت چرم

اگر درکمد خود يک کت چرم داريد، حتما يک بار آن را با يک پولوشرت تست کنيد. اين ترکيب، با يک شلوار جين جذب مشکي و بوت چرم مي تواند شما را تبديل به يک گنگستر موتورسوار تبديل کند..

پولوشرت و هودي

سويشرت‌هاي کلاه‌دار انتخابي ساده براي اکثر لباس‌ها هستند، اما پوشيدن پولوشرت متفاوت تر است چرا که با يکي از آن‌ها، نماي زيباتري ميسازد،  پس بهتر است به دنبال يکي از آن زيپ‌دارها باشيد. در هر رنگي که دوست داريد.

در خريد پولوشرت به اين نکات دقت کنيد

جنس باکيفيت

در راهنماي خريد پولوشرت توصيه مي‌کنيم ، مطمئن شويد که جنس لباسي که انتخاب کرده‌ايد، با شستشو ، فرم و شکل خود را از دست ندهد.

 

رنگ

اگر اولين پولوشرتي است که مي‌خريد، در انتخاب رنگ محتاطانه‌تر عمل کنيد. بهترين رنگ پولوشرت از نظر کاربرد، سفيد، مشکي و طوسي و در کل رنگ هاي خنثي است. البته اين قانون درمورد همه‌ي انواع لباس صدق مي‌کند.

 

يقه‌ي محکم و استخواني

اکثر پولوشرت‌ها يقه‌اي زاويه‌دار دارند که  علت رسمي‌تربودن آن در مقايسه با تي شرت است. به تغييرات فرم يقه حساس باشيد. اگر پولوشرت‌تان تا يقه‌اي وا رفته دارد، بايد يک پولوشرت جديد تهيه کنيد.

 

سايز
تن‌خور پولوشرت، در حالت نرمال، ( Slim Fit ) است  و هيچ‌گاه با زيرپوش پوشيده نمي‌شود. اما توجه داشته باشيد که نبايد بيش از اندازه تنگ و چسبان باشد.
 

قد

 قد پولوشرت بايد به گونه‌اي باشد که دقيقا تا بالاي نشيمنگاه  باشد. قد آستين‌ها نيز در بهترين حالت، تا اواسط ماهيچه‌ي بازو خواهد بود.
 

بستن دکمه‌ها
يکي از مهم‌ترين نکات در راهنماي پوشيدن پولوشرت، مساله‌ي بستن دکمه‌هاست. هنگام پوشيدن پولوشرت به ياد داشته‌باشيد که هميشه حداقل يکي از دکمه‌ها را ببنديد.
منبع:
http://chibeposham.parsiblog.com/

 

 

کبوتر...
ما را در سایت کبوتر دنبال می کنید

برچسب : پیراهن,و,لباس,های,مردانه, نویسنده : کاووسی فر psttudentt بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:33

لینک دوستان

خبرنامه